14.8.15

Berliini + kissoja yms

Viime postausten uhoilujen jälkeen on muuttunut vähän ääni kellossa, enkä mä nyt sinne suomeen ihan vielä tulekkaan takaisin, eh heh kuka olisikaan arvannut (minä olisin arvannut.) Anyway mulla on miljoona kuvaa ja täältä ne nyt tulee! Oltiin berliinissä sumpan ja sompun kanssa muutama viikkoa sitten ja oli ihan barasta vaikka joku minut meni myrkyttämään ja oksensin hirveästi päivän ajan. Mutta vaikeuksien kautta voittoon!






Berliini on paras, meikällä sauhuaakin nyt duolingo appi jos vaikka saksan oppisin tästä käden käänteestä ja voisin lähteä sinne seikkailemaan vähän enemmänkin.

Mutta lontoossakin on ollut ihan viihtyisää, mulla on uusi työpaikka taas kerran, sekä uusi kämppä allani!! (kävi vähän köpelösti kämppien/kämppisten(!!!11) kanssa ja asuin vain kuukauden edellisessä paikassa) Nyt on kyllä hyvä kämppä löytynyt ja täällä asustaa kissa, josta oon luonnollisesti ottanut viisisataa kuvaa. Tässä niistä parhaaksi valikoidut yksilöt:





Se on maailman nälkäsin kissa (kahdesta ekasta kuvasta voi huomata miten se vaanii mun ruokaa) ja syö ihan mitä vaan?? Tänään se söi kevätsipulia? Paras kissa.

Säät on ollut vähän miten sattuu, mutta yhdelle sunnuntaiselle vapaapäivälle sattui mainiot kelit ja pistin jopa mekon päälle, huhhuh!



Tänään oon viettäny vapaapäivää vähän eri merkeissä sadetta pidellessä sängyn pohjalla, hupsista.

Ei kommentteja :