12.6.14

A confusing happiness

Nyt on kaikki vanhat kämppikset muuttanut ulos (paitsi iina tottakai), ja tilalle on saatu yksi poika ja kohta ninakin tulee asuttamaan alicen vanhaa huonetta!! JEE!! Sain vihdoin itelleni parhaat keittiöhyllyt, joita oon koko vuoden himoinnut. Ja ne vielä jätti mulle ruokaa ja muita kivoja juttuja, eli mä oon elänyt herroiksi täällä. 

Fiilikset on ihan parhaat, kun oon saanut paljon työhaastatteluja (joista on vaan yhteen mennyt...halusin vaan kokeilla saisisinko helposti uuden työpaikan, vastaus: kyllä) ja kaikki kämppisjutut on vihdoin saatu järjestykseen ymsymsyms! Anyway tässä nyt pari selfietä, jotka kuvastaa mun onnea:

Kerran töihin mennessä oli super hyvä fiilis, eikä mikään haitannut jebuje
Sian jätti aurinkolasinsa tänne, tuli tarpeeseen kun astuin mun omien päälle, jes!
Bataatti ja halloumi salaatti, joka oli syntisen hyvää
Kaikki on kivaa, elämä sujuu!!! Vaikka eilen yritin mennä miltei selvinpäin baariin, mutta se ei ollutkaan niin hauskaa??? Olin kuulemma tylsä?? Ei pentele mitä tässä nyt pitäisi tehdä??

2 kommenttia :

iina christina kirjoitti...

tehään mojitokannullisia!!!!!!!

ja eihän noi oo mun aurinkolasit, mun on hukas jossai siel meijän kämpil :(:(

Katarina kirjoitti...

en mä diggaa mojitosta niin kovaa MUT JOO OK!!!

ja löysin ne keittiön kaapista?? löytäjä pitää kyl sä tiiät säännöt