17.5.14

You wanna be high for this

On taas kerran kolmatta vapaapäivää peräkkäin viettämässä, nyt tuntuu ihan super mahtavalta, mutta ei varmaan sitten seuraavan palkan tullessa tilille. Sain muka paljon asioita aikaseksi, mutta jäi sitten se tärkein eli uuden työpaikan ettiminen. Mulla meni nyt virallisesti hermot mun duuniin, mutta pitkän skype keskustelun isän kanssa jälkeen päätin, että etin eka uuden työpaikan ennenkun lopetan nykyisen. (jee?)

Anyway on ollut ihan jees viikko ja sain koskettaa koiraa, joten kaikki on hyvin:

IHANAA, VITTU KIITOS

Lähettiin eilen käymään Borough marketilla ja oli niin ihana sää, että lainasin Iinan kenkiä ja kompastelin sitten koko päivän 
Iina osti sieniä
Mä se sijaan ostin jotain sairasta espanjalaista lihapataa ja muistin kuinka ihanaa liha onkaan 
No vittu jeeeee
Tänään aion taas hautauta sängyn pohjalle (tai siis jatkaa samaan malliin), ehkä vähän kattelen noita psykologian kesäkursseja ja ilmottaudun niille, aion nimittäin saada mun elämän takasin ruotuun. Ja samalla sitten CV:tä hiomaan (siis kyllä olen ollut töissä kahvilassa suomessa, mutta ei et voi ottaa heihin yhteyttä). Ryhdistäydyn heti!!! (tai siis tän tuotantokauden jälkeen, löysin uuden tv-sarjan ja mun onnekseni siitä oli jo tullut kaksi tuottaria)

Ei kommentteja :