2.5.14

Staying in my play pretend where the fun ain't got no end

Oon viiden päivän mini-lomalla!! Alkoholisti-kata on palannut pitkältä tauoltaan 15 tequilashotin kera, en nyt tiiä onko tää aploodien arvosta, mutta kumartaa aion silti. Toikin ilta päätty siihen, että heräsin viideltä aamulla bussista oman pysäkin jo kauan ohittaneena, siis tälläset jutut vaan pitää mut nuorena ja elävänä. Ei siinä muutaku samalla bussilla toiseen suuntaan, uudestaan oman pysäkin missaaminen ja tihkusateessa 15 minuuttia itku kurkussa rämpiminen. Tän seikkailun jälkeen nukuinkin mukavasti kuuteen saakka.

Eli tosiaan itkin ilosta ja onnesta kun uusi työlista tuli ja näin kolme vapaapäivää mun kahden vapaapäivän lisäksi. Kyllä vinkumisesta ja valittamisesta on joskus apua, heh hups.

Mun lempifiltteri on noir  
Iina oman taideteoksensa kanssa!! Kävin niitten kurssin loppunäyttelyssä ihailemassa taidetta
Ekaa kertaa meiän pihalla! pizzalaatikosta sai oivan istuinalustan, kiitos kuka ikinä olikaan tilannut 1x1 m pizzan??? 
Iina laitto mut maistamaan mämmiä ekaa kertaa, 2/5 en suosittele
Hävytöntä
Nachot on syy miksi mä oon vielä elossa 
Tää onkin siltä kohtalokkaalta illalta, hyhhyh 
Darrasafkaa nandosista!!!
Nyt en saa itteeni sängystä ylös sitten millään. Eikä nyt ookkaan mitään syytä edes noustakaan, paitsi ehkä ruoka. Meenkin tästä jatkamaan rypemistä omassa paskassani teekupin kera, adios!

2 kommenttia :

Anonyymi kirjoitti...

Siis syötsä tos kuvas nachoja jotkut pörrösormikkaat käsissä.


T. Purry

Katarina kirjoitti...

siis onks joku muu tapa syödä niitä????!!!