9.5.14

Sentiments the same but the pair of feet change

Mun vapaapäivät meni nyt kyllä ihan plörinäksi kun eilen piti maata sängyssä darraa parannellen ja tänään sitten pesin pyykit ja siivosin huoneen eli ei sitä nyt enempää jaksa... Vaikka jo vinguinkin kaverin lähtemään ulos leikkimään, mutta emmä taidakkaan jaksaa enää?? Se oli se energinen aamu joka teki musta ihan väsyneen, ei sitä nyt kaikkea pysty ihminen tehdä. Oon mä jo sentään selkeesti tehnyt tarpeeksi sosiaalisia asioita tällä viikolla, tänäänkin juttelin kämppiksen kaa (laskuista) hei.

No joo mutta tässä nyt kuvia mun niin super aktiivisesta elämästä, joka oikeasti sisältää muutakin kuin kahvien tekemistä:

Iina löytää siis vaikka timantteja roskiksesta tai no ainakin peilejä, mutta mitä eroa niillä nyt edes on??
Käytiin vähän rennosti pubeilemassa partamiehiä kattellen (ja kuunnellen! aijaijai kun oli hyvää musakkia ja komeita poikia)
Iinan laukussa ollut eväs herätti myös poken kiinnostuksen (ei me mitää huumeita yritetä saada sisään, sandwicheja vaan..)
Ei sitä aina (ikinä) jaksa tehdä ruokaa
Tässä on mun paras ja ainoa ystäväni
Netti oli tänään niin paska, että otin kynän käteen ja tein listan asioista mitkä pitäisi hoitaa (maksa laskut yms junou aikuisena oleminen on vaikeeta) 
Pistin just viestiä kaverille että "ei sittekkään heheh hups" (oon niin smooth) ja taidan tästä pistää youtubesta dr. philiä pyörimään. So long ulkomaailma tää tyttö vajoaa sängyn pohjalle ilman mitään häpeää.

Edit:


Kaverit petty muhun, joten mä löysin yhden siiderin jääkaapista ja piristyin. Tän lisäksi eyelinerit onnistu niin perkeleen hyvin, että tää typy palaa dr. philin makeaan syleilyyn joku muu päivä, koska nyt lähetään baanalle xdd

4 kommenttia :

Anonyymi kirjoitti...

Katoin kopparberg-kuvan kohalla että oot taas kotivärjäilly tuccaas xD

Katarina kirjoitti...

emmä nyt sellasia tuhmuuksia tekisi t. kata joka just tilasi 3 pakettia hiusväriä netistä

iina christina kirjoitti...

IT'S A SANDWICH WHATYA THINK bitch

Katarina kirjoitti...

XDDD enemmänkin "ummm... its a sandwich..."