22.4.14

Too young to burn

Tokaa vapaapäivää vietän kahen viikon työputken jälkeen ja on semmonen fiilis etten ehkä jaksaisi mennä taas huomenna yheksältä sinne tekemään kymmenen tunnin vuoroa. Hermoromahduksen partaalla oon ollut jo aika monet kerrat, varsinkin kun oon ollut kipeenä yskimässä asiakkaiden lattejen päälle. Toissapäivänä ei tosin haitannut olla kipeenä, koska olin aamusta kitannut (vahingossa!!) ihan liikaa särkylääkkeitä ennen töiden alkua ja sain vielä työkaverilta yskänlääkkettä ja päivä meni sitten naureskellen ja tanssahdellen, eikä 11 tunnin vuoro tuntunu edes kauheen pahalta. Ja kun säryt alkoi palata, sain toiselta työkaverilta kuulemma Unkarin vahvimpia särkylääkkeitä (kiitos).

Anwyay, en ookkaan oikeen muuta kertomisen arvosta tehnyt vähään aikaan. Tai no okei!! Kia ja Sonja oli käymässä täällä ehkä kuukausi sitten ja oli ihan super duper hauskaa. Kävin kans taas morjenstaa isää ja paria kaveria belgiassa pari viikkoa sitten ja se aika meni ihan liian nopeasti. Mutta muuten oon ollut vaan töissä/nukkumassa. Ja miettinyt kovasti, että onko musta edes opiskelemiseen enää. Harmi, ettei mun blogista ikinä tullut super feimiä (lol). 

Joo no, oon tässä onnistunut rikkomaan mun macbookin kaatamalla baileyisia sen päälle ja myöhemmin kadottamaan mun uskollisen lumian eli mulla on nyt ihan uudet vempaimet käytössä (aka uusi facebook-masiina ja uusi selfie-masiina). Ensimmäisen iphoneni menin sitten hankkimaan, ihka omilla rahoillani vielä!! (38 puntaa kuussa on kyllä aika suolanen hinta, joten pitääkin perua mun kuntosalikortti, joka sattuu olemaan melkeenpä saman verran xd). Joo jep, tässä vähän kuvamatskua mun uudelta vempaimeltani (siis siinä voi käyttää eri filttereitä??? wau wau wau)

eka selfie uudella kännykällä, pisuliisu level 100
hävytöntä,  oon ostanut kalliita asioita.
no shame 
No hei ainakin osaan tehä kauniita latteja, jos en muuta 
Oon ice cold ja mun iphone-kotelolla on korvat 
Mä ostin clip-in hiustenpidennykset, koska en koskaan saanut niitä 14-vuotiaana. No nytten kukaan ei ollut sanomassa ei, eli mulla on 50 punnan edestä hiuksia mun kaapissa.

Shemmosta. Selfieitä vaikka muille jakaa, valitettavasti mun tarkasti valitut filtterit ei näy näissä kuvissa, mutta ehkä ne toimii ilmankin.

Nousen nyt sängystä ja meen läheiseen ostokeskukseen hakemaan vessapaperia ynnä muita tarpellisia asioita ja sitten äkkiä takaisin sängyn lempeään syleilyyn kattomaan lindsay lohan tosi-tv sarjaa ja juomaan myrkkyjä, jotta parantuisin joku päivä. 

Ei kommentteja :