27.2.14

Photobooth shaibaa

Oon raatanut kovasti töissä ja se on oikeasti kivaa. Ja jos oon iltavuorossa saan ottaa ruokaa mukaan, joten tottakai mut voi aina bongaa öisestä tubesta yksi kroisantti suussa, yksi keksi kummassakin kädessä ja vielä kassillinen erinäisiä leivoksia sylissä. Love it. No eilen olin ekaa kertaa aamuvuorossa ja näin oikeasti eilen hiostavia painajaisia siitä jonosta, joka ei päättynyt ikinä ja niistä kassan miljoonista nappuloista, jotka vieläkin on vähän hakusessa. Ja ens viikolla mulla on ainakin kolme aamuvuoroa peräkkäin, saatan kuolla. 

Anyway, työjutut sikseen sillä mulla on nyt ollut vapaapäivä ja en oo oikeen saanut itteeni ulos paitsi roskia viemään (jolloin innostuin ihanasta ilmasta ja olin mukamas lähössä jo "kävelylle", mutta tuli "kylmä"). No niin tänään oon sitten vaan tehnyt kaikkea turhaa kuten käynyt photoboothia läpi ja mikäs parempaa kuin näyttää parhaita paloja täällä, he he. Ainiin ja muokkasin myös ulkoasua, koska mikäs siinä kun on aikaa vaikka muille jakaa. 

En ees tiiä missä järjestyksessä nää lulee olevansa, mutta ei se haittaa:

Jee, menenpäs tästä lukemaan kirjaa tai nukkumaan tai ihan mitä vaaaaaan. Oikeesti maailman parasta kun ei tarvii opiskella tai tehdä yhtään mitään??? Siis nyt on pakko kertoa, että menin eilen kasilta nukkumaan (huom olin mennyt töihin aamukuudelta antakaa ARMOA), heräsin tänään kasilta ja otin vielä päälle muutaman tunnin päikkärit. Voisin elää ikuisesti näin, oh mama.

Ei kommentteja :