4.10.13

NANANNAAA EEEYOOO

Kaikki sujuu vieläkin mainiosti ja elämä rullaa, ay ay ay. Tänään oon piirellyt ja askarrellut koulussa, kuin tunnollinen opiskelija konsanaan! Sitten menin kauppaan ja ostin ihan saatanasti kasviksia, jes. No mut hei mä kiirehdin, koska on nälkä!! Eli tässä kuvia viime viikoilta:
Leffailta! Yhellä mun kämppiksistä on tommonen projektori, how cool. 

 Sinne meni!! Pyydän varmaan Iinaa pätkäsemään vähän lisää, ei oo tarpeeks radikaali??
 Siinä paha missä mainitaan, Iina darrailemassa hupsikupsi.
 Oon kans hiusten pätkimisen ja juhlimisen ohella käynyt museoissa, love it.
Toissa-iltana Trafalgar Squarella!

Mut hei joooooo oon liian innoissani kaikesta, etten pysy enää housussani oikeesti. Katottiin just et oltais menossa kuudelle keikalle tässä loka-joulukuussa kaiken muun kivan lisäks!!!111 ja oon vihdoin inspiroitunu kunnolla koulujutuista ja kaverit on kivoja ja elämä on ihanaa.

Ei kommentteja :