7.10.13

hehhee

Hei moi taas!! Karkasin koulusta lounaan jalkeen, koska en saanu mitaan aikaseks ja niin. Sain tosin otettua mun projektia varten ihan superhienoja kuvia yhesta mun kaverista, jolla on mustat pikkuletit polviin saakka (!!). Kuvaussessioiden jalkeen tulin tanne mun laheiseen kirjastoon printtaamaan vahan kuvia ja ajatellin etta ei mulla oo parempaakaan tekemista niin kirjotan blogiin, jes!

Tassa nakymat tasta mun datauspaikalta talla hetkella:
Hello London i love you??

Katottiin taas leffa tolla projektorilla, talla kertaa Virgin Suicides (still love it)

 Mun tanhetkinen projekti on public/private space (???)  ja tanaan leikin vahan photoshopilla, koska yritin saada jotain ideoita:

 OOHHH so artSyy ahhh

Okei mulla on enaa 24 minuutti tassa koneella jaljella, niin taytyy hoitaa printtaushommia nopsaa!! Tasta varmaan jatkan tohon ostoskeskukseen pyorimaan superdrugiin ja bootsin, koska ne vaan on niin ihania <3 br="">

2 kommenttia :

IINA kirjoitti...

phhh 24 minuuttii jaljel, tu lcclle dataan!!! ps oot tosi kaunis ja taa oli tosi ihana postaus <3<3

Katarina kirjoitti...

ahhah katellaaa ps. kiitos mä tiiän <3