7.5.13

PROCRASTINATING SO HARD

Moikka, elikkä täällä mulla on final examit meneillään ja mä löydän vaan lisää keinoja välttää opiskelua. Nytten tein Youtube-channelin, jonne latasin mun kaikki huikeat kolme matkavideota. Tuhlasin sen arvokkaan tunnin, jonka oisin siis voinut vaikka kerrata matikkaa??? tai bilsaa?? tai ihan mitä vaan?? En varmaan ikinä opi, vaikka vannoin about 12 tuntia sitten uskonnon examia kädet hikoillessa tekien, että opiskelen oikeasti kunnolla sitten muihin exameihin. No, oon mä löytänyt tän 12 tunnin ainakana paljon uusia kivoja juttuja youtubesta ja tumblrista ainakin?

Anyway, päätin sitten vielä päivittää tätä mun vähän unholaan jäänyttä blogia ja kertoa teille (huom noin kolmelle ihmiselle), että tsekatkaa mun youtube-channel!! Tässä yks video, jota en muistaakseni edes jaksanut tänne saakka laittaa:



No niin, ehkä mun pitäis mennä syömään ja kertaamaan vähän, että mitä siinä mun äikän examissa huomenna sitten onkaan...

2 kommenttia :

Lope kirjoitti...

Ihan paras video!! :D


annalottajosefina.blogspot.com

noora kirjoitti...

\,,/ jes