30.3.13

Oon elossa!

No moi! Mulla alko eilen kahen viikon loma, jonka aika mun pitäisi opiskella final exameihin.. No mä ajattelin, että nyt on mainiosti aikaa herättää mun blogi uudelleen henkiin! Jes! Mulla on paljon ihanii kuvia Australiasta ja muutenkin viime ajoilta, jotka haluun jakaa teidän kaa. Ajattelin kuitenkin, että laitan eka vaan ajankohtasia kuvia ja kerron mun kuulumisii. Mulla on nimittäin hulluja uutisia kamut, jotka kerron sitten ihan vikaks, pidetään jännitystä yllä!

No viime aikoina oon mukamas tehny paljon koulujuttuja, mut oikeesti oon mm. viettänyt paljon aikaa kuvisluokassa taiteilemassa:
IMG_4812
IMG_4705
IMG_4828


Oon kans joskus päässy pois kotoota ja löytäny itteni jonkin sortin naamiasbileistä:  

Käytiin kans yks päivä kavereitten kaa antwerpenissä ja mä ostin tohvelit, joita en oo sen jälkeen ottanu pois jalasta!! Enkä ikinä ota!!
Sitten yks päivä mä täytin 19 hui!! Sen kunniaksi join alkoholia kavereiden kera:

Oli ihanat synttärit! Tässä mun fb status seuraavalta päivältä lol: 



Eli sain sillon ekalta yliopistolta myöntävän vastauksen!! Sen jälkeen oon saanu kolme lisää wou, mut viime tiistaina tuli kuiteskin se kaikkein odotetuin ja pääsin mun ykkösvaihtoehtoon :) AHHH KAVERIT MÄ MUUTAN LONTOOSEEN OPISKELEMAAN TAIDETTA!!!

Ei kommentteja :