10.4.12

PEKONISALAATTI

Okei, hyvää päivää rakkaat ihmiset. Tässä pekonisalaatti:
IMG_9749
IMG_9752
Mä oon luonut jotain niin kaunista, ettei sanat riitä kuvailemaan tätä tunnetta. Oikeesti sain tän idean ku katoin Nigellan ruokaohjel maa, mutta mä muokkasin vähän sitä resepetiä laittamalla varmaan 100% enemmän pekonia ku se. Tein siitä siis vähintään 100% paremman makusen.

Okei mä en oo tehny kirjaimellisesti yhtään mitään yli viikkoon. Kaikki muut on jossain hienoissa lomapaikoissa ympäri maailmaa, mut kaikkihan tietää, ettei mikään voita omaa sänkyä. Vaikka mulla onkin historian hirveimmät selkäkivut sen takia, että oon maannu koko loman sängyssä. EI EES KADUTA. Oon kattonu ihan liikaa masentavia leffoja ja itkeny itteni uneen varmaan joka ilta niitten takia. Ylihuomenna meen onneks suomeen, etten ihan juurru sänkyyn kiinni.

1 kommentti :

hami kirjoitti...

siis sä niinQ tajuut mua. myös pekoni + riisi on ihan parasta