16.2.12

rankkaaaa

Moi ajattelin postaa, koska haluun noi aliennaamat pois tosta heti alusta :DD
IMG_3102
Oon tällä viikolla vihdoin saanu valmiiks tän mun ikuisuustaideteoksen fiuhhh ja oon muutenkin ollu tosi tuottelias!! Tänään muunmuassa olen tehnyt ahkeran koulussa ahertamisen lisäksi bilsan ja matikan läksyt ja joku 666 työhakemusta (MUN ON PAKKO SAADA TÖITÄ PLIIS KAIKKI KÄY) eikä kello ees oo yheksää!!
Kuva otettu 16.02.2012 klo 20.03 #3
Oon uupunut, meillä on ilmeisesti koulussa joku hullu käytäntö, että kaikki kokeet ja kakat on vikalla viikolla ennen lomaa!!!11111 Okei ei ees oo ollu mitenkään megapaljon juttui, mut verrattuna mun normaaliin laiskotteluun mtv:tä kattellessa, tää on raskasta. Kaiken lisäks heräilen öisin mun hirveisiin painajaisiin ja oon ihan varma, että joku kuiskas mun nimen eilen mun korvaan keskellä yötä. Ne on ne fanit aina kimpussa saatana.

Ylihuomenna kuitenkin koittaa kauan odotettu hetki, koska suvi ja inka tulee tänne!!! OON NIIN KIKSEISSÄ. Otan paljon kuvia ja pistän sitten tarinoiden kera tänne jos ootte onnekkaita.

1 kommentti :

Anonyymi kirjoitti...

oot niin vitun hieno<3