2.12.11

and by coke i mean cocaine

Moi kamut, ekaa kertaa varmaan ikinä mulla on kuvia postattavana ja kaiken lisäksi vielä ajankohtaisia! Oltiin eilen kölnissä kuvisryhmän kanssa kattelee vähän taidetta, sillee hipsteröimässä you know. Kohokohta tais kuitenkin olla se starbucks ja bruger king.. mitäs me läskit. No oli siel kans pari söpöö poikaa, mut ruoka on aina etusijalla se pitää muistaa.
IMG_2430
moi oon pelle
IMG_2464
Ei mulla ollu mitään tänne laittettavia kuvia silteä ku noi, MUT ONNEKS tänään koulussa riehuin kameran kaa ja tässä vähän tulosta:
IMG_8910
IMG_8918
IMG_8926
IMG_8929
IMG_8932
IMG_2557
Joku miljoona kuvaa musta, mut ei se haittaa oon niin kaunis, mahtava ja muutenkin ihana. Niin no mitäs mitäs, ei mulla mitään uutta, samaa vanhaa arkea tänne kuuluu. Koulua, koulua, koulua, sitten välillä nukun ja joskus jopa innostun syömään. Mut hei, enää kaks viikkoo niin lähen etelään, thaimaa ja australia täältä tullaan!111

2 kommenttia :

trolli_94 kirjoitti...

HOT M4M4444444444!!!!!! haukoin henkeä ku tajusin et olit postannut... :O

Katarina kirjoitti...

huuhhuh mä haukoin henkeä ku näin sun nimimerkin.... :O