5.11.11

KUOLEMA

Okei, kuten vähän aavistelin tiistai-iltana päänahkaani raapiessa, mulla on hiusväriallergia. How lovely :) No tottakai mun pää paisu kaksinkertaseks ja mun silmät paisu melkeen umpeen, siis tottakai. Ei siin mitään hei, just hauskaa. No en nyt sitten muutamaan päivään oo tehny muuta ku yrittäny olla raapimatta mun päänahkaa irti ja olla järkyttymättä kattoessani peiliin.
IMG_8755
IMG_8759
IMG_8763
IMG_8766
Okei, okei tein jotain hyödyllistäkin, jeah teoriakoe 20 päivän päästä!!
IMG_8770
Oisin mielelläni laittanu kuvia mun naamasta, mut kelasin et te varmaan paskoisitte housuunne tai jotain. Mul on tosiaan kuvasarja turpoamisen etenemisestä, alkaen päälaelta, lopulta muodostaen söpön jättimäisen kaksoisleuan, massiivisen niskan ja umpeen turvonneet silmät. Ilmeisesti oisin saattanu joutuu sairaalaan jos kurkku ois alkanu tukkeutuu, mut vedin hyvän satsin pillereitä niin en heränny siihen et tukehdun???? DRAMAATTISTA. Nytten täää turvotus on vihdoin alkanu laskemaan ja elämä hymyilee. Mun mielest kyl pahin osa tässä kaikessa, on se etten saa syödä suolasta, koska suola lisää turvotusta!!! Tänään kuitenkaan en pystyny enää hillitsemään mun himoja ja söin pussillisen sipsejä :) Jos siis herään huomenna kuolleena, se johtuu varmaan niistä.

Jos ootte suht hämilään tällä hetkellä niin en osaa selittää tätä kauheen hyvin, mutta hiusväreissä on semmosta ainetta kun ppd, joka allergisoi pahasti ja tämmönen on ilmeisesti aika yleistä. Eli lapsikullatrakkaat pliis, en haluu kuulostaa joltain papilta tai äidiltä, mut tehkää aina se testijuttu ennen ku värjäätte hiuksianne, koska voitte missä tahansa vaiheessa tulla allergiseks hiusvärille!! Thank you, i'm out.

7 kommenttia :

hami kirjoitti...

eii kauheaa ))): pelkään aina hiusväriallergiaa, joten yritän välttää värjäilyä = ihana juurikasvu.
parane!!11

johanna kirjoitti...

holy shit! pitää pitää mielessä tuo. heheh paranemisia sinne kaveri

Katarina kirjoitti...

juu pitäkäää mielessä totta tosiaan haha kiitos ihqut ja tässä olen jo aika parantunu onneksi :D

Anonyymi kirjoitti...

idiootti ei kuolleena voi herätä :DD

Katarina kirjoitti...

no mä ku luulin

Anonyymi kirjoitti...

Tyhmä kysymys, mutta joudutko nyt siis vaan kasvattamaan tuon hiusvärin pois ja olla kokonaan värjäämättä uudestaan?

Katarina kirjoitti...

nojooo, ajattelin kyl nytten ettii jotain sävytteitä tai tommosii wannabehiusvärejä joissa ei oo sitä ppdtä koska mun oikee hiusväri on harmaa.....