1.11.11

blame it on my ADD

Suomessa olin, ihanaa oli ja tässä kuvia:
IMG_2126
IMG_2167
IMG_2191
IMG_2203
IMG_2217
IMG_2222
IMG_2226
IMG_2238
IMG_2243
Muuta en oikee tehny, paitsi maanantaina mun viisauden hammas vedettiin irti ja se oli HIRVEETÄ. Jäi varmaan ikuiset traumat, koska se ei meinannu millään puutua ja ne silti vaa ronkki sitä jollain ruuvimeissin näkösellä jutulla yhyy. Lopulta pääsin sitte himaan suu täynnä sitä vanujuttua ja korva puutuneena. Tänään sitte kävin värjäämässä hiukset ja tuli ehkä himpun liian tummat, mut kyl nää tästä vaalenee toivottavasti :D Plus näissä on vähän punasta mukana ja mie tyksin kovaa. Pelkään muuten pahasti, että oon allergeninen hiusvärille, koska mun päänahka kutiaa ihan hulluna??? Raavin kohta verille jeah.

Nytte jatkan syyslomaa belgiassa vielä kolme päivää ja viikonlopun, suunnitelmissa on muunmuassa juurtua sänkyyn ja lihoa 30 kiloa <3

10 kommenttia :

Kia kirjoitti...

AAAA LOL oisit tullu mun luokse lomal!!

Anonyymi kirjoitti...

voitko sendii mun rokkikuvan? \,,/

Katarina kirjoitti...

KIAaaaa tuun keväällä LUPAAN!!

Kia kirjoitti...

Mitä jos en haluu sua tänne enää.. no ei saat ajella sillä sun toyotalla (tai kiman ehkä) tänne ja napata mut mukaan ja sit mennään sonjan luokse OK??

Katarina kirjoitti...

huhhuh melkeen loukkaannuin!1 ja joo jos mun ajotaidot on tarpeeks hyvät niin ajellaa ympäri ranskaa jeahhh RO4DTR1PP!!11 .....joo..

Jenny kirjoitti...

The UO is at Place Stéphanie 6 :)

Anonyymi kirjoitti...

miks suvil on aina päällä kaikki mun vaatteet???? like why is she so obsessed with me???

Katarina kirjoitti...

kysyn itteltäni samaa joka päivä

Anonyymi kirjoitti...

KATAAA toi järkyttävä hattukuva musta!!! oi miksi oi miksi se on täällä :D

Katarina kirjoitti...

koska se on eroottinen