16.10.11

moro

HALUAN POSTAAAA ja nyt tulee ainoat kuvat mitä mun kamerassa oli:
IMG_8712
Tässä mun päivän asu joltakin lauantailta kun lähin isän kanssa kattelee huonekaluja. Must tuntuu et aina ku vietän aikaa isän kaa se on ku käydään huonekalukaupoissa??? Ei me ikin ees osteta mitään? Yleensä se päätyy siihen et järkytyn siitä miten kukaan suostuu maksaa 200 euroo pussilakanasta ja me mennään pizza huttiin lievittää mun shokkia.
IMG_8722
Tässä mä näytin vammaselta ja päätin ottaa kuvan ja laittaa internettin.
Näyttökuva 2011-10-16 kohteessa 17.51.14
JOO tänään skypetin suvin kaa pitkästä aikaa ja näin hauskaa meillä oli :) SORI SUVI ÄLÄ TAPA

Oon nytte viettäny 4 kokonaista päivää sisällä, koska meillä oli torstai ja perjantai vapaat. Paljon south parkkia ja suklaata omnom. Viimeks olin ihmisten keskuudessa keskiviikkona, kun meillä oli halloween bileet ja mä olin pukeutunu kissaksi. Oli kyllä hauskaa pakko myöntää heheeee. Mitäs muuta tässä, viisaudenhammasta on särkeny nyt viikon ja joudun sen takii menee suomeen hammaslääkäriin otattamaan sen pois hahha. No okei olisin otattanu sen täällä pois, mutta kun mulla on kahen viikon päästä syysloma ja on aikaa olla suomessa eli kaksi kärpästä yhdellä iskulla tai jotain? Jooh ei mulla tässä tosiaan muuta, meen varmaan kattoo south parkkii hahaha moidu.

4 kommenttia :

salainen ihailija "SJ" kirjoitti...

vetävä tyttö toi rillipää

Katarina kirjoitti...

niinhan sita vois luulla

Anonyymi kirjoitti...

Millon siis tuut SUomee?? (:

Katarina kirjoitti...

ens viikon perjantaina jee KUKA OLET?