21.9.11

home is wherever i'm with you

Sain enkun tunnilla inspiraation ja heti kun pääsin kotiin aloin friteerata banaaneja!! Ja vaikka oon tämmönen rähmäkäpälä niin ne onnistu!! En ees mitannu aineksia!! Eikä mul ollu kanamunia!! Oon kuningas!! Todisteaineistoa:
IMG_8643
Kokkasin muuten aiemminkin, koska mut jätettiin taas heitteille (sniffff snifff)
IMG_8619
Kanaa ja perunapalleroita (friteerattuna) <3 (Oon koko ens viikon yksin kotona ja must tuntuu et tuun syömään tätä joka päivä)

Tosiaan friteerauslaite on mun paras kaveri ja ennenaikanen kuolema on nannaa. Okei okei viikonloppuna sofial oli hyvä idea ja tässä lopputuloksia:
IMG_8623
IMG_8629
IMG_8621
IMG_8631
IMG_8632

Ainiin ja sofialla on valokuvablogi (tai joku?!? kuvablogi?? emmä tiiä??) anyways klikkaa TÄSTÄ, koska sofia on oikeesti hyvä kuvaamaan!!

Plus jos ette oo vielä nähny tätä ootte missanu paljon:

Olin ihan kyyneleet silmis ku ekan kerran näin tän :D

1 kommentti :

hami kirjoitti...

noi potato ballssit on vähän epäilyttävän näkösii ;-O