30.8.11

pitkästä aikaa toverit!

Tosiaan yli kuukausi viime postauksesta, ei mitään erikoista syytä miksen oo postannu, mutta älkää vihatko! Tosiaan kuvia löytyy ja PALJON eli niitä alan nyt postaamaan toden teolla, nytte tästä ekat pois alta, olkaa hyvät:
IMG_1607
IMG_1608
IMG_1648
chubby bunny hehehe sori saara
IMG_1650
IMG_1661
IMG_1664
IMG_1679
IMG_1705
IMG_1751
IMG_1758
IMG_1759
IMG_1780
IMG_1794
IMG_1833
moi pojat
IMG_1703
IMG_8479

Tosiaan kesäloma oli ja meni. Ei mitään hurjan erikoista tapahtunu, ihan tavallinen kesä. En nyt oikeen osaa kertoa mitään, kun en nyt muista mitään jännää, mutta kivaa kuitenkin oli. Koulu mulla alko viime keskiviikkona ja oon niin onnellinen noista mun kurssivalinnoista!!! Vaikka teen IB:n niin huhuhhuh otin just semmoset aineet, jotka kiinnostaa mua ja kaikki tunnit on just kivoja, että ei nää seuraavat kaks vuotta niin hirveitä tuu olemaan ku mä luulin. No se siitä koulusta, lauantaina olin jo juhlimassa ja muistin kuinka ihanaa täällä onkaan :D aahh en malta odottaa mitä kaikkea tää vuos tuo tullessaan! Kaikkein eniten mä odotan tosin ensi joululomaa, jolloin meen thaimaahan ja austraaliaan ninan kanssa. (okei isä on mukana thaimaassa, mutta ei se meiän kanssa hengaile ehheh) Kuitenkin sitä tässä oon hehkuttanu viikon verran ja jeaa siitä tulee niin mahtavaa.

Nytten en kyllä kerkeä muuta kirjottamaan, koska mun pitää tehdä kuviksen juttuja (fuck yeah higher level kuvis, kui boner!!), että heissan ja postaan pian lisää!

Ei kommentteja :