23.5.11

hupaisaa

Okei ei oo oikeesti mikään yllätys, että mä rikoin sen mun upouuden kameran varmaan viikko sen saamisen jälkeen. EI OLLU MUN SYY LUPAAN. No kummiski, luultiin et se menis takuusen, muttei menny ja isä lupas että ostaa mulle uuden, koska oon hemmoteltu kakara. Ei vaiskaan, mutta nytten sain sen ja vaikka se onkin halvempi malli, tykkään silti kovasti ja olen erittäin kiitollinen <3

Löysin siitä hienon asetuksen ja otin sitten hiukan kuvia sillä, olkaa hyvät:
IMG_0335
IMG_0326
IMG_0322
IMG_0325
IMG_0321
Miks kaikki näyttää niin paljon paremmalta, ku ne oikeesti on?

Ei oo oikeen julkastavia kuvia viikonlopulta, mutta oli kyllä hyvä sellainen. Armotonta biletystä ja sunnuntaiaamun morkkis. En kuitenkaan kadu mitään, elämä on kivaa. Nyt meen itkee tyhjää jääkaappia, moido!

ps. mua sanottiin neuroottiseks, pitäiskö huolestuu?? mitä se ees tarkottaa???

4 kommenttia :

hami kirjoitti...

aijaijai hemmoteltu kakara<33 noi sivistyssanat ei oo mun vahvuuksii, dunno. googlaa

Katarina kirjoitti...

hehee joo googlasin, en oikee saanu selvää vastausta, joku sekopää kuiteski...pitihän tää arvata

Anonyymi kirjoitti...

voitko postaa useemmin saatana

Katarina kirjoitti...

en