4.3.11

villiä suomalaista menoa

fisu1
fisu4
fisu2
fisu3
fisu6
fisu8
fisu5
fisu11
fisu7
fisu13
fisu10
fisu12
fisu9

Hellou kaikki, meillä on joka keskiviikko koulun jälkeen suomentunti ja tällä kertaa nora oli saanu lainaan fisheye-linssin niin pakkohan sitä oli testata. Nää suomentunnit on oikeestaan ihan kivoja, kun meitä on siellä mä, nora ja katja, eikä me oikeestaan paljoa mitään tehdä siellä, paitsi syödään paljon ja kapinoidaan? Ja se ope on.. mielenkiintoinen? Nojoo, kyllä me joskus saadaan jotain jopa aikaseks siellä.. mut mitä tahansa se onkin, se on tehty pinkillä tussilla.

Mulla oli sitten torstaina koulun jälkeen kiipeilyä mun yhen kaverin kanssa ja se oli oikeesti kivaa. Menin supervaikeen seinän pelkkiä keltasia pitkin, oon siis niin professional. Tulee aina kyl vähän semmonen klonkku- tai samarafiilis?

No ei mulla mitään erikoisempaa ookkaan, olin tänään martan kanssa vähän shoppailemassa, muttei oikeen saatu mitään aikaseks, joten tultiin sitten meille (PITKÄN kävelymatkan jälkeen, koska metrot ei kulje lakon takia, lol) syömään friteerattuja ranskiksia. Se lähti vähän aikaa sitten ja nyt on ihan orpo olo :D Nojoo huomenna mennään vähän bailaamaan taas ja tulee varmaan aika hubaa. Nyt syön mun suklaat loppuun ja ihailen mun uusia convereseja heippamoikka!

ps. viikon päästä oon 17 hyi
pps. moi nora kiitti kuvista

1 kommentti :

inxuu kirjoitti...

hahahaa apua olin unohtanu kokonaan samaran!!! hirvee flashback tuli äske siitä ku katottii sitä kerran teil! :D hei ja tuli kans mielee et löysitkö koskaa sitä meijän kadonnutta red cattia? (muistatko sen?) :'D