17.2.11

LOMALOMALOMA

ARVATKAA MITÄ! sain tänään keskellä maantiedon tuntia vallan ilahduttavan tekstiviestin:
IMG_6453
MISTÄ LÄHTIEN MÄ OON ALKANU TÄMMÖSIÄ VIESTEJÄ SAAMAAN??? HOHOOO EI HAITTAA, EI.

Ja mitäs muuta tänään, tänään oli ihana sää, aurinko paisto ihan kunnolla ja menin ilman takkia kotiin!!!! Ja olin tosi hyper koulun loppuessa ja kaikki varmaan vihas mua ja tota yhtä noraa koulubussissa ku oltiin aika riehakkaita, suomalaisvoimat yhdistyi selkeesti.

hehee ja tänään oon ottanut paljon kuvia pakoillessani elämää ja niistä onnistu ilmeisesti vaan kaksi:
IMG_6485
IMG_6475

Okei bimbam ei mulla oikeasti ole muuta asiaa, huomenna meen kaveroimaan joittenkin ihmisten kaa jotka tapasin viime viikonloppuna ja mua jänskättää. Mutta mulle kuuluu kaikinpuolin mahtia, elämä rullaa vieläkin, vaikka mulle iski randomisti hermoromadus eilen kahdelta yöllä.... Niin ja sitten täällä on nytten ollu se "au pair", nea jonkin aikaa ja se on tosi kiva ja mukava :)

Nyt menen ja jos joku on joskus ollut Lissabonissa, kertokaa hyviä vinkkejä, kiitos!!

Ei kommentteja :