9.1.11

you're the smoke to my high

SIIS, joululoma oli chilli, käytiin pariisissa autolla ja sitten joulu oltii täällä ja syötiin kaikkea muuta ku jouluruokaa.

IMG_5997
IMG_6014
IMG_6021
IMG_6055
IMG_6058
IMG_6063
IMG_6072
IMG_6087
IMG_6147

iha jees. ja sitten olin viikon suomessa ja oli muksua jeee.

IMG_6169
IMG_6171
IMG_6210

ÖÖH. En nyt osaa enää kirjottaa mitään, tykkään mun elämästä ja semmosta perussöpöä. Sain uuden maailman hienoimman ja isoimman prinsessasängyn ja nyt olen varsin tyytyväinen. HMM, mitäs muuta.. täällä on ihan keväistä jo, 10 astetta ja vihreet nurmikot ja aurinko paistaa? hahah mitä, en ees kerenny alkaa vihaamaan talvea :D Ja nytte pitäs lukee meiän isoihin kokeisiin, mutta EN JAKSA. en ees tiiä mitä pitäis lukee, ei kiinnosta, mä voin ruveta vaikka siivojaks tai jotain, blaah. Koulu vaan estää mua elämästä HUOH. Haluun vaan ikuisen kesäloman ja hyppiä ympäriinsä shortseissa, kiitos.

ps. nina vihaan sua oon tässä koko päivän sitä biisiä, tapa ittes.

4 kommenttia :

mariet kirjoitti...

you can be the peanut butter to my jellyy

kristina kirjoitti...

CAUSE YOURe THE APPLE TO MY PIE
YOURE THE STRAW TO MY BERRY

KATA THE MASTER kirjoitti...

you can be the chills i feel on our first date JOO

tiia kirjoitti...

voi jumpe, oon ehkä maailman kateellisin ku te voitte vaa ajella autolla pariisiin!!