30.1.11

some people think i'm bonkers but i just think i'm free

IMG_6281
IMG_6325
IMG_6287
IMG_6288
IMG_6289
IMG_6293
IMG_6295
IMG_6310
IMG_6317
IMG_6320

Sunnuntaifiilistelyy ja liikaa nutellaa. Mun elämä on tosi kivaa nykyään, mul on ihania kavereita ja hullu sisko joka muuttaa viikon päästä australiaan. Rakastan brysselia enemmän ku mitään ja kaikki sujuu niin hyvin nykyään. Haluun pysyy täs hetkessä ikuisesti.

No joo voisin kertoo vaikka mitä lisää, mut siit tulis vähän liian tunteellista söpöilyä. Nyt oon vaan niin innoissaan kaikesta ja kaikista, etten pysy paikallaan. Oon ollu kavereitten kanssa viime aikoina tosi paljon ja lähentyny joittenki kanssa paljonkin. Kaikkea muutakin on tapahtunut ja en malta odottaa kaikkea tulevaa. Meille tulee tänne kohta mua vähän vanhempi suomalainen tyttö "aupairiks", eli tekee kotitöitä ja hengaa mun kaa kun isä on matkoilla. Vähän outoo ja semmosta, mut ei siin mitää, just hauskaa :D

Ei mulla tässä muuta, meen syömään lisää nutellaa.

4 kommenttia :

Anna kirjoitti...

heiii ihania kuvia :) Kiva kuulla et sul mene hyvi siel, ja törkee siisti teidä talo ! joo mäki oisin sun kaa voinu tulla hengaa sinne :D

http://just-bullshit-mane.blogspot.com/

KATA THE MASTER kirjoitti...

kiiiitos :) hahaha joo tänne vaa :D

Anonyymi kirjoitti...

AAAAAAAAAAH ihananaaaaa sänky MUTTA misssä cheek?!?!?!?! jee kivaa et sul on kivaa:) terveisin kimberly

KATA THE MASTER kirjoitti...

kiitos kimberly, arvostan. ja siis cheek.. se vitun kusipää sai luvan lähteä, en vaan jaksanu enää..