15.1.11

show me all the things I shouldn't know

VALMIS

OON IHAN SEKASIN. Ihan oikeesti. Oon ollu himassa kolme päivää yksin ja oon melko varma et alakerran yhessä huoneessa on kokonainen armeija tappajanukkeja joilla on kirveet ja kaikki semmoset tappoaseet :/ nojoo, ei täs mitää, kyl mä selviin. Tänään olis pitäny lukee matikkaa ja kemiaa, mut leikin laskimella ehkä tunnin ja söin jäätelöö ja pizzaa loput päivästä. En tajuu minne mun aika katoo kokoajan. Sinkkuelämää-boxi saattaa olla osasyy.... hmm... Mitäs muuta tässä, nojooo koeviikko meneilään, historian koe meni päin pyllyä, enkun itseasiassa paremmin ku odotin ja ranskan vähän hutasin mun päänsäryissä.

Ja nyt, vaikka ketään ei kiinnostaiskaan, tämmöstä oon kunnellu koko päivän:




ja tottakai herkkää aina vähän väliä


Nytte taidan mennä tsekkaa tilanteen alakerrassa, juosta pakokauhussa takasin ylös ja yrittää samalla sammuttaa valot vauhdissa, toivottakaa onnea matkaan.

Ei kommentteja :