15.10.10

everything

Okei, kaikkea on tapahtunut. For real. Ja harmittaa, koska ei oo ollu aikaa kirjottaa päiväkirjaa, tehä postauksia, POISTAA KYNSILAKKOJA KYNSISTÄ. Koulu on oikeesti kidutusta mut nyt oon onneks ollu kaks päivää poissa koulusta ja on ollu aikaa tehä kaikkea :) Tai sit oon vaan maannu sohvalla ja kattonu skinssiä... nojooo, tänään pitäis kirjottaa essee ja EN JAKSA. Oksensin toissapäivänä metroasemalle ja pidin silti cooleuteni. Mun iho näyttää parantumisen merkkejä ja oon onnellinen siitä. Huomenna meen varmaan luxembourgiin vaikka täällä oliskin yhet bileet ja kaikkea, mutkun... ei oikeen innosta, sanon vaan kaikille et oon tosi kipee ja yms paskaa. Mul menee pikkusen hermot joihinkin mun kavereihin täällä, koska ne on niin... en tiiä. Lapsellisia. Erilaisia. Rasittavia. Aah. Oon vaan onnellinen jos meen sinne luxembourgiin, koska siellä on nina ja täti ja mun vauvaserkku. Suomalaiset tuntuu niin kivoilta nytte. Okei tiiän olen idiota, ja oon tyytyväinen, että mulla ees on kavereita täällä. SILTI, mulla on ikävä Suomea ja kaikkea vanhaa ja tuttua, ei tee yhtään mieli tehä mitään ja oon ihan onneni kukkuloilla kun saan olla eristyksissä täällä kotona. Kauhee erakko-olo.

Okei huoh masentelu on kivaa toisinaan..:D Nojoo nyt heitän vähän kuvia viime ajoilta tänne näin:
IMG_4692
IMG_4710
IMG_4713
IMG_4751
Toi oli eka kerta ku hengasin täällä kavereitten kaa muualla ku koulussa huhuuu siistii.. Vika kuva on koulusta ku siellä oli semmone teemapäivä ja piti pukeutuu maansa väriin, ja tolla yhellä suomalaisella oli hieno paita, mut mullei mitää joten sain tarran jee :D
IMG_4789
IMG_4797
IMG_4810
IMG_4817
IMG_4829
Nää kaikki on suomesta, ku kävin vähän visiteeraamassa ja oli muksua, kun näki taas kaikkia kamuleita :) JA kolmen viikon päästä meen uudestaan ja meen sykin ykkösristeilylle JEBAAAAA! Mut sitte en varmaan mee pitkään aikaan takasin :(
IMG_4877
IMG_4892
koulusta graphic designin tuntia varten
IMG_4938
IMG_4995
IMG_5001
IMG_5035
IMG_5047
IMG_5056
IMG_5064
IMG_5065
IMG_5066
IMG_4983
kia ja sonja oli täällä, ja oli tosi kivaa ja kaikke :) mulla ei ollut mitenkään kauheasti kuvia, koska en jaksanu raahaa kameraa, mutta voin laittaa lisää jos kopsaan vaikka fb:stä tai jostain :)

Nyt meen syömään ja tekemään koulujuttuja, heipsun <3

3 kommenttia :

Anonyymi kirjoitti...

onko tolla mustahiuksisella tytöllä, kellä on lasit,-blogia?

KATA THE MASTER kirjoitti...

on sillä juu :) music-is-my-heroin.blogspot.com

Anonyymi kirjoitti...

lalalaaa viel kaks päivää ;)