20.9.10

GRAPHIC DESIGN COOLNESS

Okei, huuhhuh, postailen niin että PELOTTAA. nojoo, mutta yritän pakoilla läksyjä, haha. Niin heitän tähän nyt niitä graphic designin tunnilla otettuja kuvia:

Texture
Colour
Line
Point

aika hienoja, jos saanen sanoa!! haha itsekehu haisee, vai miten se meni..lol. okei tänään esittelin noita luokan edessä vähä awkwardina, mut oon silti cool... ei täs mitää... haha.

Jeeee jeee wuuuu söin vähä fazerin suklaata, jota isä oli tuonu suomesta, namskis. Meen muuten suomeen kahen viikon päästä ja huhuuu kiva taas nähä kaikkia kakkapyllyjä! ja tänään kaverit varailee lentoliput, että tulee tänne kolme viikon päästä? HääÄÄ outoa! ainiin asiasta viidenteen, aloin vähän niikun venyttää mun korvareikiä, eli eli täähän tarkottaa, että....OLEN COOOOOOOL. ainiin ja ajattelin värjätä hiukset punaisiksi?? COOL x 1000000, ei mut oikeesti oon sika kyllästyny mun tähän maalaislookkiin, junou kusen väriset hiukset ja tämmönen.. tavallinen. JOO, pitää oikeesti mennä lukemaan tota yhtä, sikahyvää sotakirjaa. Ihan kuolaan, kun en malta odottaa niitä hetkiä sen kirjan kanssa!

ps. mua alettiin tänään kutsua kat:iksi. MIAU.

1 kommentti :

Anonyymi kirjoitti...

coolioooooouu pictureita