18.9.10

coca-cola

Photobucket
Photobucket

hihimiumau hehemoumiu lovetan mun pöytää ja noita tölkkejä ja mun kaunista konetta ja hienoa hiirtä ja kaikkea! nojoo mitäs tänne kuuluukaan, oli semmoset bileet torstaina ja olin siellä, mut olin lame ja kärttynen, enkä lainkaan biletuulella..lol mutta joo bileitä tulee ja menee! KYLLÄ TÄÄ TÄSTÄ. ja oon saanu kaveruksia :) ja hyvin menee muutenkin koulussa, tuun suomeen parin viikon päästä käymään ja en malta odottaa!! JIHUUUU <3 ja mitäs muuta hihi oon tän yön yksin himas ja normaalistihan lähtisin bailaamaan (vetämään perseet ja tulla raiskatuksi), mutta kun nytten ei tosiaan huvita ja se olis vaan säätöä, mutta hihiii riehun täällä sitten alasti koko yön ja kuuntelen liian huonoa musiikkia liian kovaa, NAAPURIT VAROKAA :)

2 kommenttia :

hami kirjoitti...

::) tölkkejä, mul on vain yhden tölkin kokoelma ): vois ruveta keräilemään vaikka pulloja

Suvi kirjoitti...

moi kata.......