29.8.10

KAKS KUVAA PALJON TEXTII ;)

NONIIN nyt kirjoitan pojat, koska kuvissa on ongelma: mulla on oikeasti ikävä suomea ja kavereita ja kaikkea junou tuttua ja turvallista, vaikken ois koskaan uskonu sanovani näin! koulussa on vielä vähä yksinäistä ja yritän jutella kaikille muttei nyt oikeasti mitään kavereita tullut. (ehkei pitäis vielä huolestua oon ollu vasta 3 päivää koulussa)
ja englannin kanssa vähän vaikeuksia, ku ei aina muista kaikkia sanoja ja muutenki kuulostaa tosi tyhmältä ku puhun sillei pätkissä ja mietiskellen :D kaiken muun hyvän lisäks kouluaineet on tosiTOSI vaikeita ja täytyy pinnistellä kunnolla että ymmärrän kaiken ja tajuun mitä läksyjä tulee. meillä on muuten koulussa omat läppärit ja se jos mikä on siistiä!!!

mutta hahaa kivaa on tää mun uusi huone, tää on ylin kerros eli täs on tommonen siisti vähä vinohko paalujuttukatto ja tää on ison ikinä, mulla on viisi (5) vaatekaappia sekä oma kylppäri ja vessa!!! ihan sekoa oikeesti... ainiin unohdin mainita tosiaan mulla on oma kerros.... jossa on oma keittiö ja oma...olohuone....MUT IHAN KAUHEEta isän työhuone on täs kerrokses OU MAI GAAD MUN ELÄMÄ ON PILATTU!!!1111 siis joo hehe mun läpät on aina hauskoja. mut niin mul on vähän outo olo asuu näin isossa asunnossa kahestaan isän kanssa ja mua pelottaa olla täällä yksin. (lol)
joka tapauksessa on kiva sisustella mun huonetta ja käytiin just eilen isän kaa koko päivä kattelemassa huonekaluja. mä saan uuden sängyn LEVEÄN SÄNGYN MULLEI OO KOSKAAN OLLU LEVEÄÄ SÄNKYÄ KELAAAAA KUI SIISTII :D nii siis leveä sänky tosiaan ja jos joku tietää mistä saa hienoja sängynpäätyjä, semmosia mustia metallisia kiemurasysteemejä niin hihkaiskaa tänne päin!


sain lakanat, jee.

AINIIIIIINNN en oo kertonu! max jouduttiin lopettamaan ja mulla ei oo enää koiraa :( ihan kauheeta, mulla on kauhea ikävä sitä pikkusta, mutta toisaalta kaikki on helpompaa ku ei tarvii ulkoiluttaa sitä kokoajan ja kaikkee mutta silti <3 hirveen tyhjää kotona ilman sitä.


<3

okei nytten tämä romaani saanee loppua ja yritän tehä matikan läksyjä (jäin jumiin ku en ymmärtäny kysymystä, mul on vähä avuton olo) ja ehkä saatan jopa syödä jotain, jos uskallan..........HEIPPA RAKKAAT ja hei voitteko kommentoida ku en yhtään tiedä lukeeko tätä enempi ku viis ihmistä ja kommentit on aina kivoja lol :D:D:

8 kommenttia :

johanna kirjoitti...

AKTIIVINEN LUKIJA IlmoittAUTUU

nyt menet ja annat koulussa rempseän suomalaisen kädenpuristuksen eiköhän noita kameleita sit ala ilmaanntua pikkuhiljaaa

bluezbirdie kirjoitti...

minä luennn!

yhhyh,mäki haluun muuttaa sinne!nimim. suomeen kyllästynyt.kuulostaa tosiaan siistiltä noi omat läppärit KOULUSSA :O ja heei varmasti upee taloki teillä.ja believe me,kyllä niitä kavereita rupee pian sateleen.

bluezbirdie kirjoitti...

ps.harmi,että teidän koiralle kävi tollee yhhyh rip :( koitapa jaksaa!

Anonyymi kirjoitti...

kataaa haluun tulla käymään siel joku kaunispäivä tulevaisuudessa!! poika94_saturiina_

KABA kirjoitti...

WUHUUUU MUL ON LUKIJOITA :) kiitos <3

kiitos kannustuksesta ja ystävällisistä sanoista ja SATU HAISTA VITTU EN HALUU NÄHÄ SUA ENÄÄ KOSKAAN.

jk, tuu vaan beibi ;) sovitaan joskus vähän lisää ;)

Anniina kirjoitti...

tsemppii siel ulkomaailmas. BLOGIS oN THE BÄST, yleensä aina ;)

paitsi nyt kuvat lataa kauhee hitaasti :O

Anonyymi kirjoitti...

voi eiiiiiiii kata rupesin melkee itkeeeeee voi max raukkaa! :( muistan ain joskus ku se murisi mulle!
pidä hauskaaa siel ja OMG oma kerros niiiice! ja ole ahkera koulussa jeejee ja mä TODELLAKI haluun tulla joskus sinne!!!

ja miee oon myös uskollinen lukija since beginning jiihaa
terveisin inxuuuuuh

KABA kirjoitti...

anniina .- uiuiuuiii kiitos ihana <3 ja kummmma homma mulla kyllä lataa kai ihan normisti nojhhhoo ehkä internetmaailma on sekaisin en tiedä :D

inxu <3 vvoooi maxupaxu ooi :( haha yritän kovaa olla ahkera..... ja tuletuletule mennää bailabaila ymsyms ;)
voiioiii sinäkin ihana :)