17.8.10

BRUXELLES, BELGIQUE

IMG_2966
IMG_2970
IMG_2973

AA TÄMMÖSEL MIELIALAL OON NYT! (kuvat englannista kielimatkalta, lisää kuvia ja tarinoita myöhemmin ok) Saavuin siis justiinsa tänään belgian maaperälle ja HUHUUUU jUHUU mun huone on joku valtava ja tää asunto on isompi ku....MIKÄÄN. täällä ois nyt tarkotus asustella ainakin lukion loppuun asti ja ihan jees tulee varmaan olee. koulu alkaa viikon päästä ja vähän jo jänskättää, muttttta saatan mä ehkä olla epäjäinen jos hyvin käy :D kyllä tulee mun ihku kavruja ikävä ja suomea ja kaikkea, mutta eiköhän tää tästä sitten ku alan sopeutua tänne. aion alkaa taas postailla jonkun verran tai siis tiiän oon huono lupailemaan mitään, mutta mua harmittaa itteänikin, etten oo postaillu, mutta muta ehkä nyt onnistaa....or not mut joo YRITÄN PARHAANI KULLAT PIKKUISET NAPUKAT <3

MULLA ON TIMANTTINEN TIETOKONEHIIRI JOKA ON HIIREN MUOTOINEN, JEALOUS?

voivoi kun mulla on ikävä bloggailua :')

EDIT: hä mixxx mun kuvat meni rakeisiks en osaa korjata?

2 kommenttia :

Anonyymi kirjoitti...

ootko laihtunu? o:

KABA kirjoitti...

....oon lihonu...viis..kiloo