19.5.10

My girl's got a dick hangin' out of her shorts

IMG_9396
IMG_9405
IMG_9415
IMG_9422
IMG_9421
IMG_9426

moi. noi kuvat on...lauantailta.

IMG_9430

okei en tunne sua enkä tiiä miksi olet mun kamerassa mut nyt sun kuva on mun blogissa, koska se on todella....taiteellinen.

mulle kuuluu oikein mukavaa, oon nykyään kirjahulluleipägrilli, viimeks luin (huam puoleen väliin koska lainaus loppu yhyy) requiem for a dreamin ENGLANNIKSi ja nyt oon melkeen lopussa the virgin suicidesissa <3 333(huam sekin englanniksi) ainiin ja seuraavaksi tulee huomenna kirjastoon the catcher in the rye. nörtti_hikke_poni_lover_94 täällä moi.

juu ens viikolla tähän aikaan oon ranskassa, lähen sinne tiistaina ja se on siis se meiän luokan vaihtojuttu ja mua vähä pelottaa koska ne meiän ranskikset ei ollu erityisen mukavia, vaan aika töykeitä ja semmosia...nojoo. ja kaikenlisäks se viikon ohjelma on vähä....huono. no ei voi mitää... joo ja sit tuun seuraavan viikon maanantaina takasin ja sitten meen tiistai-iltana brysselii yhdeksi yöksi, koska oon menossa sinne siis kouluun ja meen tekee jotkut matikka, ranska ja englanti tasotestit. jännittää kaikki ihan kauheesti. en tiiä kerroinko täällä mutsiis nyt muutan syksyllä belgiaan ja asun siellä kolme vuotta! ihan crazyy, mut just jees. ja sen takii "joudun" menee kielikurssille englantii kesällä, koska mun enkku ei oo ihan täydellistä (huom sen takia luen noita kirjoja perkele). ja mun kesä on ihan hullu tai siis kaikkee suunnitelmii ja huhhhuh täyteen buukattu... tai sit ei :D en tiiä huoh :D

muute mul on ollu tumblr jonku aikaa mut en tiiä haluunko että luette sitä koska se on INTIIMI ja YKSITYINEN ja lol joo tässä osoite: dogsarecute.tumblr.com

4 kommenttia :

jULIA kirjoitti...

ööm siis miksi sä muutat Brysseliin? Vähän siistiä! :)

KABA kirjoitti...

oöömam isä sai töitö sieltää ja juuu siisitä on :))))

Emma kirjoitti...

mistä sä muuten niitä kertakäyttökameroita ostat ja paljo maksaa? kiinnostais ostaa sellane. :)

KABA kirjoitti...

no ihan perus semmosista valokuvakaupoist tai vähhän niiku tunnin kuva tms... ja maksaa semmonen 10 euroo itse kamera ja saman verra kuvien teettäminen :))