25.4.10

BABY BABY BABY OOOOOOH

kukkelikuu! rakastan elämää, tässä kuvia:
IMG_9148
IMG_9149
meikähän ei polta joten mulla on oman sortin tupakat :)
IMG_9154
IMG_9157
IMG_9163
IMG_9171
IMG_9161
HUOM meillä oli vahingossa samanlaiset asut!!!11 ei mikään sovittu teinijuttu, lupaan.
IMG_9185
IMG_9186
huam sen takia mentiin meille vaihtaa mun asu huam.

niiin eilen oli kivvaa, toissapäivänä ei!?? mutjoo eilen hengasin suvin kaa koko päivän yhyy kamalaa, sitte jotenki päädyttii jonnekki töölöön ja siellä oli ehkä ihan hauskaa ja sitte menin suville yöks ja sain aamulla pizzaa, jossa oli lihaa jea oon badass. ei mulla muuta ku että mä siivosin mun huoneen varmaan ekaa kertaa tänä vuonna ja pesin jotkut kuukauden pyykit olkaa ylpeitä te kurimukset. nyt meen viiltelee itteni uneen MOIKKA <3

4 kommenttia :

Anonyymi kirjoitti...

MISTÄ KALLOHUIVI

BADASSSS

KABA kirjoitti...

kallohuivi. etelä-afrikasta.

Anonyymi kirjoitti...

OMG mist noit smurffijuttui saa??poksahteleeks noi sillee jännäst suussa? ja hienoi kuvii btw;D

KABA kirjoitti...

fiif noi oli väärii smurffitikkui ja ne ei poxahdellu mut tänää ostin sit semmosii valkosuklaajuttui ja räksähteli ku viimestä päivää!==!=!=!=!= ja saa ainaki kampin k-marketist vai onkse ässä en tiiä