5.3.10

safarri

NONNI valmistautukaa NYT TULEE safarikuvat:

IMG_7287
IMG_7357
IMG_7371
IMG_7417
IMG_7428
IMG_7463
IMG_7504
IMG_7511
IMG_7530
IMG_7551
IMG_7556
IMG_7570
IMG_7581
IMG_7605
IMG_7607
IMG_7625
IMG_7657
IMG_7679
IMG_7696
IMG_7701
IMG_7735
IMG_7736
IMG_7747
IMG_7756
IMG_7816
IMG_7850
IMG_7864
IMG_7872
IMG_7894
IMG_7914

NOIN! oli kyllä ihan mahtava matka ja tonne meen todellaki vielä monta kertaa! oli tosi lämmintä ja ihanaa ja ihmiset oli kivoiu ymsyms :D:D oltiin siis jossain johannesburgin lähellä tuolla safarilla 3 yötä ja sitten mentiin vielä 5 päiväks kapkaupunkiin, että vielä tulee sieltä samanmoinen kuvapläjäys.........

Nyt taas tulee vähän katkosta tähän postailuun varmaan, koska meiän luokalle tulee kaikille ranskalaiset vaihto-oppilaat viikoks ja ne tulee tänään!! mua jännittää ihan sikana, oon siivonnu ihan kauheesti täällä ja pedannu sille sängyn ja kaikkee ja ääääääää mua peloittttaa :D enää tunti niin lähen lentokentälle sitä vastaan IIIIKKK tulee kyl olee semi awkward automatka himaan XDDX nooohhhh saatan mä ehkä selvitä hengissä :D

12 kommenttia :

HAMI kirjoitti...

oooo vähän jännäää :DD

Anonyymi kirjoitti...

oii ihquja elukoita <3333333

johanna kirjoitti...

ugalabugalaaaa oihh kiva kirahvi + norsut

juoruu sit siitä onnekkaaasta ranskiksesta joka kuokkii teijä huusholliinn ps. tarjooo sille ranskiksii MMM FRIED FRENCH!! OOPS i mean french fries........

jULIA kirjoitti...

äää arvaa oonko kade vai kade...

cutiepie kirjoitti...

oo vähä siistiä,kerro meilleki sit siitä ranskalaisesta :--)

KABA kirjoitti...

haa jooo ranskatyttönen on oikein mukaisa?? ymsyms MUT HERRANJumala oon niin väsynyt!! menee herrmot!! okei joo kerron lisää kun pääsen kunnolla postailemaan pojatpojat jujuu

kiitos onjoo kivat villieläimet,,,,,,,,,,

okei hyvää yötä teen esim lauantaina postauksen!!111 lukekaa silloin tai sitten sunnuntaina jos olen mega-väsynyt ja nukun koko lauantain-.--

Anonyymi kirjoitti...

tulee nii mun matka mielee noist sun ihanist kuvist!!! mut ... mennää ehk syksyl uudestaa sinne.. jeejee!! haha, odotan kuvia ranskalaisesta! :D

liisa kirjoitti...

hei peppu postaaaaaaaaa lisäääääääää

KABA HELÖVETIO kirjoitti...

no peppu mun kone räjähti KAIKKI JUTUT POISTU SILTÄ mut se toimii muute normisti MUT KAIKKI _KUVAT_ KAIKKI MUSIIKKI KAIKKI TIEDOSTOT KAIKKI TÄRKEÄ on tiellä tietämättömillä :(:( vein korjaukseen ja kaikkee soittelin vaik minne MUT KUKAA ei osaa sanoo mitä kävi!!!!1111 MITÄ HELÈE okei mut tuun postaa jotai joskus ku oon toipunu tästä tragediasta OKEI

liisa kirjoitti...

lol okei

merikarhu kirjoitti...

EI PYSTY kattooo näit näin herkäs darras.s...........
haluuun kuitenki uimaloimaaaa myös s

raakel kirjoitti...

hei mikä tää nyt on hitto halua tonne.. aaää

ja toissailtana silloin heii mä muistan! varmaan kyl sen mäkkikassin olin vissiin nälkänen kun heti tulee fläsäri mieleen että joo näin mäkkikassin ja monta tyttöä. ruokakassi+kaverit.
i remember!hahah!