3.2.10

ihanaa, vittu KIITOS

IMG_6870
IMG_6875 meiän parveke on ihan reunoja myöten täynnä lunta!!!!!! joku päivä hyppään tone vielä, se on saletti.
IMG_6876
IMG_6884
IMG_6887

.......... aika villiä menoa tänään. nojoo, ihan kivaahan tää lekottelu on. tulin just liikkatunnilta pulkkamäestä (jee) jossa tottahan toki jäädyin + kastuin kuoliaaksi ja sitku tulin himaan jäin yhen pysäkin liian aikasin, koska olen tunnetusti idari. ja hei mä tiiän, tosi kiinnostavaa!

nyt syön pastaa ja yritän saada jossain vaiheessa iltaa tehtyä taas jonku saatanallisen esseen (oikeesti päädyn varmaan sohvan pohjalle kattomaan lisäjuttui i love you, manista, jonka katoin eile :):):) se on paras)

11 kommenttia :

Anonyymi kirjoitti...

asutsää yksin? =O

KABA kirjoitti...

ennyt sentää :D asun mun siskon ja isän kaaa

johanna kirjoitti...

mein parveke on iha samallainen huhuhu ei oveekaa uskalla avata

KABA kirjoitti...

no ton oven senttäää auki saa ku noi lumet on jakautunu tonne toiselle puolelle jostai kumman syystääää

Anonyymi kirjoitti...

kiva tos ekas kuvas näkyy sun koulu nimi ja osote...........TUUN STALKKAA SUA

KABA kirjoitti...

jooo !!! huomasin sen itekki justku olin saanu postauksen valmiiks ja ajttelin ettei kukaa ehk ois nii älykäs ja huomais mut damn mun suunnitelma meni vähä pielee :D

Anonyymi kirjoitti...

no mite oot aina kotona yksi?!!?!? :DDD tai siis vaikuttaa siltä tai emt :DD:D ja minkä ikäne oot :D

KABA kirjoitti...

nosisiisisss ku mun isä matkustelee tosi paljon ja muutenki on töis semi-paljon ja oon sit siskonkaa tääl kahestaa xddx ja meikä on 94 aaaaa siis kohta piakkoin 16!!!!

Anonyymi kirjoitti...

minkä rotunen toi koira on? :)

KABA kirjoitti...

se on kooikerhondje :)

Anonyymi kirjoitti...

noniiin!! se selittää paljon!!!! sherlock!!!