24.1.10

ma jupe est mini, mes collants sont flashy, mon t-shirt est trop p'tit, et mes lunettes sont en plexi

IMG_6376
IMG_6387
IMG_6409
IMG_6417
IMG_6419
IMG_6446
IMG_6473
IMG_6478
IMG_6485

eilen oli ilmeisesti kuvaussessiot mulla ja ninalla ho ho. ja sitte menin vähä bailabaila, mut se vähä kusi ja päädyin kampin mäkkiin safkaamaan lion mcflurryy nomnom.

tänää meijän oli tarkotus mennä joogaan, mut toi yks on perseest, jotenka oon vaan himassa ja teen vaikka.. läksyjä. jestas miten hyvää vitsiä heitänkään täällä. mut niin siis oon vähän haikeil fiiliksil, ku kattelen mun vanhoi postauksii ja samalla vähän haaveilen ens kesästä. se tulee olee parasta. ma lupaan.

4 kommenttia :

Anonyymi kirjoitti...

oioio oon niin koukus sun blogiin! OIKEESTI :-D

jULIA kirjoitti...

Haha sama täällä, ihan koukussa ;)

Jemmi kirjoitti...

KESÄÄÄÄÄÄÄÄÄ.....dokaamaan porukalla!

KABA kirjoitti...

ano, julia - heho en ois ikin uskonu mun blogin pystyvän tuohon :D:D mutta mikäs siinä mukavaahan se

jemmma _ JOOO KYLLÄ!