3.12.09

pakoiljuu

Image and video hosting by TinyPic
oon iha uuvuksissa! yritän kirjottaa ussan esseetä siitä, että voiko uskonnonharjoitus olla moraalitonta ja musta tuntuu, että oon ihan oikeasti tyhmä. AA mielessä vaan pyörii arvot, normit, sanktiot, etiikat, moraalit ja kaikki muut sanat, joiden tarkotusperän tsekkaan uudestaan joka välissä, koska jostain syystä unohdan ne kokoajan. lol. että nytten saatte nauttia tästä gallupista jonka teen NYT:

1. Kolme viimeistä ostostani: juusto, voi ja suklaalevy :D en ees muista mitä vaatteita oon viimeks ostanut kun shoppailu on niin raskasta eh eh

2. Isoin julkkis, jonka puhelinnumero löytyy kännykästäni on mika salo. mulla on isän vanha puhelin niin täällä on sen numerot hohhoh.

3. Viimeksi googlasin moraaliton uskonto tai sit lähi-itä laki

4. Kaikkien aikojen huonoin ostokseni on semmonen horomekko, jonka ostin espanjasta. käyttökertoja : 0, lappi : vielä tuotteessa kiinni.

5. Käsilaukussani on juuri tällä hetkellä matikan kirja, kosteusvoide, dödö, meikit, lompakot, laskin, 2 harjaa, penaali, koruja, bussilippu, pikkupeili, ipod ja kaikkia pikkulappusia + roskia. (kyllä katsoin laukkuni läpi tässä näin)

6. Suosikkikatuni koko maailmassa on varmaan viiskulma (tiiän ei oo katu mut melkein) kyllä varmaan tuolla ulkomailla on vitusti hienompii ja kivempii katui, mutta en oo vaan löytänyt niitä vielä!

7. Tyypillisin asuni on legut, pitemmän puoleinen paita ja neule sekä mun ihqquuut bootsit. omaperäistä.

8. Hienoin/kallein ostokseni on salee miss dior chérie l'eau hih se on iso purtelo. ja oon kyllästynyt jo siihenki.

9. Olen riippuvainen herkkuruuasta, kaverreista noijjoo varmaan kaikesta ho ho ho

10. Tyylini kuvailtuna yhdellä sanalla: chill

11. Jos saisin loppuelämäni shoppailla vain yhdessä putiikissa se olisi hmmmmmmm hankalaa, ehkäpä zara :) helsinki10 on kans siisti mesta mutta ei rahnani sinne riittäisi! ainii carlings on kans kiva...... damn

12. En ole ikinä ostanut mitään ginasta mikä ei olisi nukkaantunut parissa pesussa.

13. Parhaat outlet-löydöt tekisin jostain. ei voi tietää etukäteen.

14. Jos saisin periä jonkun koko garderobin, valitsisin vaikka mischa bartonin taikka sienna millerin taikka isäni isän

15. Seuraava suuri hankintani on todennäköisesti macbookki.

16. Tyyli-ikonini on kaikki vastaankävelevät mummot.

17. Kenkävalikoimassani on aivan liian vähän kenkiä heh.

18. Unelmieni laukku on chanel 2.55 ofc.

19. Käytän kuukaudessa vaate- yms. shoppailuun aika vähän. olen niin laiska, etten jaksa ostaa mitään.

20. Verkossa shoppailen mieluiten en missään, en harrasta moisia hurjuuksia.

21. Suosikkimuotiblogini on tällä hetkellä meikän oma tottakai! anteeksi lasken luikuria täällä. tuttujen ja kavereitten blogit on parhaita.

22. Olen kauneimmillani sillon kun olen juuri herännyt. en tiiä miks jotenkin tykkään siit et mun hiukset on ihan sekasin ja naama semmonen kiva :D

23. Makutuomarinani toimii siskokulta.

24. Hiukseni ovat liian ohuet ja ällön väriset.

25. Toiveammattini on kansainvälinen muotihoro.

Image and video hosting by TinyPic
kiitän ja kuittaan, nyt morjer luen nyt mun esseen ja korjaan ja sitten nukkumaan!

Ei kommentteja :