28.12.09

kuumaa magmaa beibi



Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
lol huoh ♥
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
toi luihu sai nikonin joululahjaks!
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
ps kattokaa mun uusia raidotettuja hiuksia
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
jostain syystä päädyttiin sörkän filmtowniin sunnuntaina? what?
Image and video hosting by TinyPic
niin. tää jotenkin kruunas mun tän päiväsen tv-putken, ku oon makoillu nenäliinojen (vessapaperirullan) kanssa tässä kirjaimellisesti KOKO PÄIVÄN. rumana.

niin no nina lähti tännää kanadaan visiteeraa ja oon siis iha lonely boy. plus lähen keskiviikkon tahkolle.. isän ... ja.. papan... ja... maxin kanssa. whihiii. kaikki muut täällä bailaa uudenvuoden, nojoo en anyways pääsis lähtee uutenvuoten minnekhään, se on fakta. mut voi olla että sumppa tulee sinne junalla myöhemmin.... pidetään peukut pystys tai mä paskon sen naamalle tähtikuvion ja kusen harvinaisen keltasta kusta sen suuhun. kyllä.

3 kommenttia :

Anonyymi kirjoitti...

http://ihatejade.com/?id=hohmglub9r2z7fabugrzmiga0fbzpp

KABA kirjoitti...

ovela kettu.

Anonyymi kirjoitti...

Olen homo.

- Habazi (homo)