28.11.09

spongebob squarepants

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

spongebobii, ranskiksii, koiraa ja liian kauan nutturalla olleet hiukset, jotka on tummentunu ihan kauheesti, joten otan vaaleita raitoja niihin tässä joku kaunis päivä. (en uskalla kunnolla värjätä kun nää on jo muutenkin kauheessa kunnossa!111)

ja hei arvatkaa mitä: oon tylsistynyt:

Kerro seitsemän asiaa itsestäsi, mitä muut eivät vielä tiedä

1. oon aikamoinen tunari. mitä tahansa teen, niin feilaan ainakin jotain, mutta mua ei enää haittaa se........ se on ihan mukavaa piristysta päivään lolololo

2. oon tosi tosi kärsimätön (syön nyttenki raakoja ransiksia) ja mul on muutenkin vaikeuksii keskittyy asioihin :DD::D jep adhd tässä vaivaa !

3. en oo koskaan harrastanu mitään liikuntaa kahta kuukautta kauempaa ja oon muutenkin kovin aikaansaamaton ja laiska. plus syön oikeesti ihan hirveen paljon.

4. oon aika erikoinen ihminen: oon aika ujo, mutta kans aika kovaääninen ja hullu. on se vaan niin hassua.

5. en oo jaksanu tehä itunesii, joten mun ipodissa on mun siskon musiikkia, josta kuuntelen ehkä vaan 50 biisiä. kuten sanoin olen laiska.

6. pelkään ihan hulluna pimeetä ja kaikkea tommosta. pelkään erityisesti sitä kun mun ovi on kiinni öisin, hui jestas sitä pelon määrää.

7. oon hajamielinen ja unohtelen kaikkea (esim kun olin ottanut uunista, olin jättäny vahingossa sen oven auki, joten seki oli osasyy mun ranskisten raakuuteen)

ja bonuxena yks juttu josta sain kuulla toissapäivänä:

bönys: saatetaan ehkä muuttaa ens syksynä belgiaan! jos siis isälle on töitä siellä. mutta ei siitä sen enempää, en haluu innostuu liikaa, jossei sitten muutetakkaan. etten pettyis katsos.

2 kommenttia :

johanna kirjoitti...

WOAH täydellinen ajanvietto_tapa : spongee + ranskiksii + lököpaikka lattiall.... mmmMMMm

ohoo hui belgiaan kuinka pärjäisitsielä ilman salkkareita ja fazeria yms aAAaaa ;ooooO

KABA kirjoitti...

jeeeeoeoeeoeo! tännää sitte south parkkii samaan tapaan :):):):)

ja ohhoh tuota puolta en ajatellutkaaN!!! no aina voi katsoa netistä ja ostan neljä säkillistä sitten fazzerria mukkaan!