17.11.09

isä..... mä oksensin

JUMALAN TERVE KAIKKILE! sillonku käytiin kattoo se inglorious basterds aka kunniattomat PASKIAISET (jonka sanominen lippukassalla oli sangen hupaisaa) niin sumppa tuli tänne ja päädyttiin sitten leikkimään tovi jos toinenkin kamerallani eli tässä vähän niitä tuotoksia:
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

toka ja kolmas kuva on mun henkilökohtaset lempparit, niille naurettiin KAUAN.

tänään oon sitte kipeilly kotona koska oksensin eilen. hohoo. oon vaan syöny ihan hulun laila! kuvasta näkee tämän hetken uhrit:
Image and video hosting by TinyPic
nyten heisan vaan moika-moi!

4 kommenttia :

HAMI kirjoitti...

D: ethän puklannu vauvas päälle

KABA kirjoitti...

itse_asiassa näin pääsi käymäänn...... ei siitä sen enempää..............

Anonyymi kirjoitti...

ahhhh vähäxxx oon seksikäs tos graffittikuvas <3<33<<3

el horo cabaano kirjoitti...

KURNAU<3<3<