12.9.09

yau?!?

YARR nyt kyllä ärsyttää ja kovasti tää ongelma, että koneelle siirtyy vaan osa kuvista!1 Ois just kaikkii kivoi kuvii ja AAAAAAAAA haluisin bloggailla! Okei no nyt kumminkin sain siirrettyy jotain kuvii ja tässä niitä on:

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

Noi on mun (kaikista komeimman) serkun rippijuhlast jeeeee.

OKKEi ja mulle kuuluu ihan kivaa ja kaikki on kivaa, koska:

1) Me muutetaan joskus kuukauden päästä, vaikka se onki vielä vähän epäselvää, että minne, mutta vissii tonne kamppiin? tai sitten etu-töölöön? HMMM.
2) Meen viikon päästä tettiin aleksanterin kadun wayne'siin, että sieltä voi tulla bongailee
3) VAIHOIN EILEN VIIMEIN LAKANAT (HUAM mulla oli samat lakanat joku 2 kk, he he olen hygieeninen yms................) (ehkei olis pitänyt kertoa tota?!?)
4) koulussa on oikeesti ihan kivaa, koska siellä on kivoja ihmisiä (kuten kaikki ihQut sukulaiseni)
5) oon koulussapanostaja! OIKEASTI 9,9 keskiarvo HERE I COME!
6) koulussa on tosi hyvää leipää jei
7) oon saanut silitellä kissanpentuja <3<3<3
8) ME LÄHETÄÄN ESPANJAAN SYYSLOMALLA!!!!

MUTTTTTA kaikki on tyhmää, koska:

1) Pitäisi tänään vielä tehdä ussan judulii ja enkun esitelmää + lukea joku kirja
2) kouluun herääminen on liian raskasta :(
3) mul on vaan rumia vaatteitta ja kaupoissa on rumia vaatteita ja oon siis ihan ruma aina
4) mun huone on ihan sotkunen
5) söin mun kaikki karkit viidessä minuutissa
6) sain äikän aineesta 8+ vaikka se on tosi hieno ja panostin kovaa, mutta ei vissiin sitten liittynyt annettuun aiheeseen he he he he
7) koulussa on aina sikakylmä ja siellä haisee

JEP ei mulla muuta, seuraava postaus saapuu sitten kun oon selvittänyt kameraprobleemaan? En tiedä, mutta heido :)

Ei kommentteja :