17.6.09

Vastauksia!

kuinka pitkä olet, ja paljonko painat?
- 168 ja n. 50, vaihtelee vähän
oletko sinut kroppasi kanssa?
- Ihan joo, paitsi en tykkää mun mahasta ja sisäreisistä!
missä maissa olet käynyt?
- Ainaski Floridassa, Ranskassa, Espanjassa, Thaimaassa, Egyptissä, Belgiassa (Oon asunu siellä), Ruotsissa, Sveitsissä, Luxemburgissa, Hollannissa, Saksassa ja Virossa. OOh mikä lista LOL
tykkäätkö matkustaa?
- Jepjep
tykkäätkö urheilla, vai pidätkö sitä ns. pakkopullana? PAkkopullaahan se!
mikä on lempiherkkusi?
- No nyt kesällä varmaan mansikat ja herneet, mutta yleisesti varmaan valkosuklaa. Ja sit ei-makea herkku niin ruisleipä suolakurkuilla NAMI
lempiruokasi?
- Nuudelit ja pinaattikeitto (johon oon tosin vähän kyllästyny, kun syön sitä niin usein)
lempijuomasi?
- Muumilimu ja fanta metsämarja
herkutteletko usein?
- Varmaan joka päivä, hehheh
saatko jonkinlaista kuukausirahaa? jos saat niin kuinka paljon?
- No pitäis saada 7 euroa viikossa, mutten oo varmaa vuoteen saanu, että saan sillon kun tarviin
miten paljon sinulla menee rahaa kuussa vaatteisiin?
- n. 0-100 euroa
entä kuinka paljon sinulla menee kuussa rahaa johonkin muuten, kuten herkkuihin yms?
- No ruokaan varmaan 30-50 euroa
tykkäätkö asua Helsingissä?
- tietenkin :)
kenen kanssa asut?
- Mun isän ja ton koiran
onko sulla ihastusta? ;>
- Eiii
ja mikä on sun lemppa'ravintola'?
- Wrong Noodle Bar
onko sulla sisaruksia?
- Joo, yksi ISO-sisko
Millanen sun ala-aste tyyli oli?
- Aluks semmonen perustyhmä, mut sit aloin kuuntelee rajua musiikkia (green day ja nirvana) ja olin raju.. Kumminki aina tosi tyhmät vaatteet
onko sulla ollu ernu-vaihetta?
- Ei
osaatko kokata?
- joo köksä 10 WOW, mutta leipominen on mun erikoistaito
top 3 vaatekaupat?
- forever 21, zara ja Indisa, vaikken mä mitään sieltä osta
ootko lapsellinen?
- varmaa
onko sulla paljo kavereita?
- ei paljoo, mutta ihan tarpeeks
mikä sun päättätodistuksen keskiarvo oli?
- HEhheh se tulee vasta ensi vuonna
ootko ylipirteä, iloinen vai myrtsi?
- Riippuu tilanteesta, kotona oon aina ihan tavallinen ja hiljanen, mutta kavereitten seurassa ylivilkas AD/HD..
mistä blogin nimi tulee?
- Biisistä nimeltään tokyo drift tai joku vastaava, ei nyt oikeen muistu mieleen
montako laukkua omistat?
- Oisko joku 20, mutta moet on rikki ja kahta käytän..
ootko ikinä ollu rakastunu?
- Enmä oon tämmönen kylmä bitch EHHHEHH
mitä musiikkia kuuntelet?
- Ihan laidasta laitaan vaikka mitä, nyt oon tosi ihastunu lily alleniin
luetko muita blogeja? jos luet, niin mitä?
- Kyllä luen ja mun lemppareita on RabenSchwarz, Crooked Horizon, Feel good look cool ja Smurfette
miks pitafalafel on niin vaikeasti syötävä t garton
- KOSKA se on niin hellvetin iso
Mihin kouluun menet syksyllä? (Oletan, että oot ysikolmenen :))
- En mää oo 93, mutta varmaan sykkiin sitten ensi vuonna tai norssiin, joo keskiarvo pitäis vähän nostaa.. eh
Uskotko yliluonnolliseen tai ihmeisiin?
- Kai mä vähän
Miten lasket ympyrän pinta-alan?
- En mä tommosii tiedä, oon tyhmä
missäääh asut?
- Ullanlinnassa
lempiasuste/vaate?
- sukkahousut JEEEEEEEEE en keksi muuta
2hyvää puoltä ittessäs ja 2 huonoa?
+ pitkät ripset ja pitkät jalat - löllö jalat ja ruma pylly.. EIku hups halusitko jotain mun luonteesta :D:D no emmä semmosii tiedä
seurusteletko/oletko seurustellut?
-ei/ei
juotko +poltatko?
-Juan silloin tällöin ja yäk tupakka en pysty
mikä hamppari mäggäriz?
- JUuusto

JEEEE!

8 kommenttia :

Anonyymi kirjoitti...

jeee! ootko 94? jos oot ni sä näytät vanhemmalta, en tarkota et olisit mummo. hahaa

chris the party animal kirjoitti...

ullanlinnassa oikeesti? asun kans täs iha keskustassa, enkä oo suhu ikinä tainnu törmätä, ihme ! tai okei ei ihme tääl asuu iha liikaa lössii höhöhö:D

kaba kirjoitti...

anonymmi - jep 94 olen. Ja ehhehehhe ehkä on ryppynen mummo valeasussaa......... ken ties

chris the party animal - OIOIOIOi ehkä me vielä joku päivä törmätään toisimmee varo vaan

johanna kirjoitti...

ohlala ullanlinna on kivakiva paikka!
ooh sulla on vielä vuosi peruskoulua oi voi luulin että olit yhtä vanhus vanha mummeliini kuin mä :( oott saman korkuinen pituinenkin siis!

ja heei ei green dayta ja nirvanaa voi laittaa edes samaan lauseeseen ;ooo xdxd
jejee oot kiva

mia kirjoitti...

tuuuuu tylyyy mun kaaaaaaaaa( ei minnekkää norsiiii tiaiisykkii vai minne lie -.-')ku en tunnee siält ketää`niiku ja toi johannaa ja ane meenee jonnekkkiii minnee en päässy ku en ooo hikkee pyly niii tuutsitte sinne etteen oooo yksiinnnn ku en niikuyhtää mistää ihmisistää oon jossa i nurkas muitee sylkykupppinn vittuhhhöolollllllddadmamdididididmmoimoi hyväää jussiiiivainn

mia kirjoitti...

moihihtototaa noin oon siiss täääääää meeen nukkumoikkaahhhhmoihh---.-----

kaba kirjoitti...

johanna - ei vain kviakica vAAN ihanaaa ja jepejepe en vielä mummeli ja kuuul

tuo on kyllä harvinaisen totta!!! ehhheheheheh LOl

mia - ennnmä tylyyn :((( tai no ehkö jos en saa nostettuu keskiarvoo huimasti ÄH ei sinutsa sylkikuppiaa tulee HEiii ja hyvöt jussit suleki öittä

tanjuska kirjoitti...

näit kysymyksii&vastauksii on kiva lukee =)