13.6.09

unicorns

Image and video hosting by TinyPic

Kiva myrsky tuolla ulkona! Oikeesti myrskyt on mun rakkaus ja tulee semmonen jännä fiilis.. varsinkin, kun oon nyt yksin kotona ja tv pimeni äsken, mutta FIUH sain sen toimimaan.

Oon koko päivän vaan maannu sohvalla (2 min välein painanu refresh-nappulaa bloglovinissa´ja haaveillut hienoista cupcakeseista) sekä sekoillu jotain ja on muutenkin tosi epätodellinen olo. Kuulostaa varmaa tosi järkipäiseltä tyypiltä tämä minä. Nyt kuuntelen tunnelmaan sopivaa musakkia ja katon jotain kummalista leffaa voice-kanavalta. Kohta saan subin, jes.



kuva jostain

3 kommenttia :

jULIA kirjoitti...

ah, oot niin samis, mäkin oon ihan hulluna tommosiin ukkosmyrskyihin ja kaatosateeseen!

Anonyymi kirjoitti...

aww vähä söpöi noi leivokset

kaba kirjoitti...

julia - hauskaaaa
anonyymi - jejeejeje niinpä onkin