11.6.09

IDIOOTTI

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

Mmm joo olen ... TYHMÄ. Vihdoin tajusin, että mun isälläkin on kamera. Heh, no mutta kumminkin vien mun kameran korjaukseen tänään, koska oon liian läheinen sen kanssa. Jepjep, mutta ei toi ollut ainut asia, jonka vuoksi oon älykääpiö:
- Isän kamera on täynnä (80 kpl) jotain autokuvia ja ne kaikki tuli nyt sitten mun koneelle, koska en osaa tehdä mitään
- etsin kamerajohtoa varmaan ikuisuuden, kunnes se löyty suoraan mun nenän edestä
- Näin taas, kuten jokaikinen yö viimesen viikon aikana, jonkun todella älyvapaan unen ja herätessäni luulin (kuten jokaisena muunakin aamuna) että niin oikeasti tapahtui ja olin jo lähettämässä viestiä kaverille jostain unessa tapahtuneesta, jota en nyt muista. Toissaöisen unen kyllä muistan... siinä mun opettaja käpälöi mua NAM

NO kumminki tällä viikolla oon vahtinut mun 9 wee serkkua ja saan 8 euroa tunti :) Ihan kivaa on ja meen perjantaina sen kaa leffaan kattoo 17 again! Hahhah ihanaa. Tänään en kuiteskaa hoida sitä, vaan hengailen kotona ja nukun + syön ja ainut pakollinen asia, joka pitää tehdä on leivän ostaminen! Vähän kivaa, vois vaikka käydä vuokraamassa elokuvan.

ps. en oo koskaan kirjottanu näin paljon WOW!

Ei kommentteja :