17.5.09

MINÄ

- syön liikaa
- olen ihan kiva.... mutta joskus villiinnyyn ja tulen oudoksi (ADHD??)
- minulla on isosisko, joka asuu samalla kadulla kuin minä ja isä, mutta eri asunnossa. ja usein kun menen siskolleni, menen ratikalla
- muutan pariisiin tai new yorkiin opiskelemaan lukion jälkeen
- inhoan suomenkieltä ja haluaisin osata ranskaa tosi hyvin, kuten osasin pienenä
- keskiarvoni on 9,0, mutta saattaa laskea dramaattisesti
- haluan olla huomion keskipiste
- en ole KOSKAAN värjännyt hiuksiani (vain raidoittanut)
- en harrasta mitään liikuntaa, vaikka aloitinkin astangajoogan pari kuukautta sitten (kävin siellä 4 kertaa)
- minulla (/siskollani) on koira, joka on agressiiivinen, mutta en halua sitä lopetettavaksi
- rakastan mun elämää tällä hetkellä tosi paljon ja pelkään, että kuolen keskenkaiken
- uskon, että ihmisten sielut menevät toiseen ruumiiseen kuoltuaan nykyisessä ruumiissa
- en usko jumalaan tai jeesukseen, mutta menen riparille, koska haluan hienot häät
- en välitä mitä ihmiset ajattelevat minusta
- rakastan vanhoja ratikoita, koska niistä tulee kiva ääni. varsinkin, kun ne kaartavat
- haluan asunnon, jossa on iso pyöreä ikkuna, jonka ikkunalaudalla voi istua ja josta on näkymä kauniiseen kaupunkiin, kuten pariisiin
- haluan elää ylitsepursuavan mahtavan elämän

3 kommenttia :

eemi kirjoitti...

TÄÄ OLI KIVA! :D tiiät varmaa mitä haluut elämältäs? =)

Anonyymi kirjoitti...

ANTEEX mut mikä toi en oo KOSKAAN värjänny hiuksii on? me laitettii sulle kikkare värii jos et muista:(

kaba kirjoitti...

eemi - jee kiva :) no siis joo haluisin isona jonkun muotiin liittyvän ammatin tai semmosen jonkun kivan :D ja haluun minipossun.... its all i need

ano - NO SORGEN