10.3.09

hampi satuttaa mua

aaaaaaaahhh mun hampaaseen satttuuu :(( Olin perjantaina hammaslääkärissä ja jotain kai meni pieleen, koska sitä hammasta vihlasee aina kun purasen ja särkee kokoajan.. YYYYYYh pelastakaa mut! Meen tästä kohta ottamaan särkylääkkeen tai en voi mennä kouluun. INHOOOOOON HAMPAITA... JA granilaisii hammaslääkäreitä jotka puhuu mulle ruotsii VAIKKA sanoin, etten osaa ruotsia.. ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ

MUTTA ylihuomenna minä, OI KYLLÄ minä täytän 15 vuotta! Sain jo 40 e papalt, mutta haluatteko kuulla mihin säästän sen??

hihihihihhi

hohohohohoho

FLORIDAN matkaaan, johon on 3 viikkoa ja 6 päivää!!!

miu ja kohta saaan 50 e mummolt ja lompakossa on kaksi 5 e seteliä ja siitä tulee siis : 100 e ja sitten saan kaikki saamattomat viikkorahat, jotka on 7 e viikko, mutta synttäreiden kunniaksi voisi se ollakin 10 e. Ja en ole saanut viikkorahaa melkeen vuoteen eli laskeppa siitä..... :) OLEN RIKAZZZ moikka.

Image and video hosting by TinyPic

5 kommenttia :

Joy kirjoitti...

uijui vihaan myös hammaslääkärin tätejen tekosia! koitane pärjäillä!
oouhh sinäpä olet piankkoin rich göörl ,,olisimpa minäkin :)))))

Joy kirjoitti...

ainii ja tärkeä kysymys: ONKO SINUNKIN RIPSEjesi salaisuus kulmakarvageelukka?:)) sulla on niin perfekto ripset

kaba kirjoitti...

joo no nyt tilasin hammasajan niin saavat luvan hoitaa kuntoon murrrtrrrr,.. Oikeastaan nämä ripset eivät ole geelien ansiosta tåmooset vaan luontomaman :))))))))]]]}}}>> oon aikasemmin kylläkin ajatellut tota gelukka juttuu mut en oo saanu aikasexi ostaa semmosta hupsizta

mia kirjoitti...

AAAAAAAaaa onks sul tänäää syntttärit hyvääääää syntymäpäiväää!!!!!!!!!!!!!

kaba kirjoitti...

ONPA hyvinkin JEJEJJEJE kiittokset wain :))) oon nyt switten wirallisestu 15 wee eli *AIKUINENNAINENJAMUUTENKINSUHTIHANAJAKAIKKIENIHAILEMA*